گواهینامه استانی رعایت حقوق مصرف کنندگان در سال 96

با استعانت از الطاف الهی و براساس آیین نامه اعطای گواهینامه و تندیس ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان، عملکرد شرکت دبش سبز گستر (چای دبش) مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت، که به استناد مصوبه کمیته فنی بررسی شرایط اعطای گواهینامه مستقر در سازمان صنعت،معدن و تجارت استان البرز:

با افتخار به اطلاع می رساند گروه تجاری دبش با برند چای دبش موفق به دریافت گواهینامه و تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان استان البرز در سال 1396 گردید.

دریافت این تندیس نشانه اعتماد شما مصرف کنندگان عزیز به مجموعه چای دبش بوده و گروه تجاری دبش این نوید را می دهد که بیش از پیش در راه خدمت رسانی به شما عزیزان گام بردارد و با هدف رضایت مصرف کنندگان داخلی و خارجی محصولاتی جدید و با کیفیت جهانی به بازار عرضه نماید.

شرکت چای دبش در تلاش است تا با سرلوحه قراردادن اصل مشتری مداری و نیازهای مصرف کنندگان عزیز حرکت مستمر و رو به رشد خود را ادامه دهد و در این مسیر قدردان حمایت همه مشتریان خود می باشد.

امید داریم که در سال پیش رو نیز همچون سالهای گذشته بتوانیم با ارائه خدماتی شایسته و ارزشمند به مشتریان گرامی و تمامی اعضای خانواده بزرگ دبش، رضایت مشتریان را همچون گذشته جلب نماییم تا افتخاری دیگر را به دفتر افتخارات چای دبش بیافزاییم…

support
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code