چای هل محصول جدید چای دبش

محصول جدید کارخانه بزرگ چای دبش، چای سیاه با طعم طبیعی هل میباشد که اخیرا به بازار عرضه شده است و داری پروانه بهداشتی ساخت از دانشگاه علوم پزشکی (سازمان غذا و دارو) به شماره 14166/56 میباشد.چای هل از دسته چای های عطری بشمار میرود که دارای نشان استاندارد از سازمان ملی استاندارد ایران به شماره غ904792694 میباشد.

ویژگی ای که این چای را از دیگر نمونه های مشابه موجود در بازار متمایز میکند وجود هل طبیعی در آن میباشد که توسط دستگاههای اتوماتیک و پیشرفته روز دنیا فرآوری شده است.

حال به ویژگیها و خواص هل نگاه اجمالی می اندازیم:

هل گیاهی است که در مناطق حاره و گرم می روید . وطن آن هندوستان می باشد و حدود ۸۰ درصد هل مصرفی دنیا از هندوستان تامین می شود. عطر خوش و اثر گرمابخش و اشتهاآور هل، این دانه را به یکی از بهترین طعم دهنده ها برای انواع نوشیدنی، دسر و شیرینی تبدیل می سازد. در هندوستان، خاورمیانه، اروپا و آمریکای لاتین، این ادویه روغنی برای تهیه انواع نان ، کیک و شیرینی ها و همچنین چای و قهوه به کار می رود.

دانه های هل خواص گرمابخشی داشته و معده و روده ها را تقویت می کنند.

هل اشتها را تحریک می کند و عمل هضم غذا را بهبود می بخشد.

هل چنان که ذکر شد خواص گرمابخش و انرژی زا دارد از این رو به بهبود روحیه و بازیابی انرژی و توان از دست رفته کمک می کند، اضطراب و نگرانی را کاهش می دهد و در رفع افسردگی موثر است.هل باعث خوشبو شدن دهان میشود.

support
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code