بیست و دومین نمايشگاه بين المللی صنايع کشاورزی، مواد غذائی، ماشين آلات و صنايع وابسته – ايران آگروفود 2015

با توجه به نقش ارزنده و مهم نمايشگاههای بين المللی در تبادل اطلاعات فنی-بازرگانی و آشنائی صاحبان صنايع و پژوهشگران و دست اندرکاران با آخرين دستاوردهای صنعتی و فن آوری روز جهان و همچنين بمنظور معرفی توان توليد و صادرات کشور «بیست و دومین نمايشگاه بين المللی صنايع کشاورزی، مواد غذائی، ماشين آلات و صنايع وابسته – ايران آگروفود 2015» ازتاريخ 5 لغايت 8 خرداد ماه  1394  توسط شرکت پالار سامانه و همکاران خارجی آن با اخذ مجوز از سازمان توسعه تجارت ایران و با همکاری شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران،  براي بیست و دومین سال متوالي در محل دائمی نمايشگاههای بين المللی تهران برگزار خواهد شد.

در راستای هر چه تخصصی تر شدن فضای برگزاری نمايشگاه و بهره گيری و استفاده هرچه بيشتر مشارکت کنندگان و بازديدکنندگان، نمايشگاه امسال نيز در ســه بخش تخصصــي«ايران فود»، «ايران فودتک»  و «ايران آگرو» با حضور شرکت کنندگان داخلی و خارجی برگزار خواهد گرديد.

شرکت چای دبش نیز طبق سال های گذشته در این نمایشگاه حضور دارد و تمامی شما عزیزان را به بازدید از غرفه چای دبش واقع در سالن 11 غرفه شماره 69A  دعوت می نماید . ساعات بازدید از نمایشگاه 9 الی 16 می باشد.

support
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code