چای سبز با نعناع

چای سبز یکی از بهترین و مفید ترین نوشیدنی های روی زمین است. دلیلی که باعث میشود چای سبز خواص متفاوتی از دیگر انواع چای داشته باشد نوع فرآوری آن است. چای سیاه کاملا تخمیر می شود در صورتی که چایچای سبز یکی از بهترین و مفید ترین نوشیدنی های روی زمین است.

دلیلی که باعث میشود چای سبز خواص متفاوتی از دیگر انواع چای داشته باشد نوع فرآوری آن است. چای سیاه کاملا تخمیر می شود در صورتی که چای سبز به صورت نیمه تخمیر در میاید. همین امر باعث میشود که چای سبز نسبت به چای سیاه مقدار آنتی اکسیدان و فلانویید بیشتری داشته باشد. چای سبز حاوی فلاونوئیدی به نام اپی کالوکاتچین است. این ماده ضد سرطان دارای خاصیت آنتی اکسیدان معادل 100 برابر ویتامین ث و 25 برابر ویتامین E است و علاوه براین چای سبز دارای خواص ضد باکتری نیز می باشد. نعنا از گیاهان معطر و سبزیجات مفید و بسیار شبیه پونه است. نعنا به دلیل رایحه قوی و طعم تند و مطبوع از دیرباز در پخت و پز، صنعت داروسازی و طب سنتی به صورت نعنا تازه و خشک، عرق نعنا، روغن و چای و دمنوش نعنا استفاده می شده است.

از جمله خواص دارویی نعنا می توان به درمان تهوع، افسردگی، سردرد، گلو درد و برونشیت، اختلالات حافظه و استرس اشاره کرد. نعناع همچنین برای تسکین انواع درد و عفونت و التهاب مفید بوده و به سلامت مغز، چشم و سیستم گوارش کمک می کند.

ما به شما چای کیسه ای سبز با نعنا دبش که کاملا طبیعی تهیه می شود و در آن هیچگونه افزودنی استفاده نمی شود را برای روز های سرد سال مخصوصا برای کسانی که دچار سرماخوردگی و گلو درد هستند پیشنهادمی کنیم . چای سبز به صورت نیمه تخمیر در میاید. همین امر باعث میشود که چای سبز نسبت به چای سیاه مقدار آنتی اکسیدان و فلانویید بیشتری داشته باشد. چای سبز حاوی فلاونوئیدی به نام اپی کالوکاتچین است. این ماده ضد سرطان دارای خاصیت آنتی اکسیدان معادل 100 برابر ویتامین ث و 25 برابر ویتامین E است و علاوه براین چای سبز دارای خواص ضد باکتری نیز میباشد. نعنا از گیاهان معطر و سبزیجات مفید و بسیار شبیه پونه است.

نعنا به دلیل رایحه قوی و طعم تند و مطبوع از دیرباز در پخت و پز، صنعت داروسازی و طب سنتی به صورت نعنا تازه و خشک، عرق نعنا، روغن و چای و دمنوش نعنا استفاده می شده است. از جمله خواص دارویی نعنا می توان به درمان تهوع، افسردگی، سردرد، گلو درد و برونشیت، اختلالات حافظه و استرس اشاره کرد. نعناع همچنین برای تسکین انواع درد و عفونت و التهاب مفید بوده و به سلامت مغز، چشم و سیستم گوارش کمک می کند ما به شما چای کیسه ای سبز با نعنا دبش که کاملا طبیعی تهیه می شود و در آن هیچگونه افزودنی استفاده نمی شود را برای روز های سرد سال مخصوصا برای کسانی که دچار سرماخوردگی و گلو درد هستند پیشنهادمی کنیم .

support
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code